Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Σώστε τα ποδήλατα από τους Self righteous malakes



Λες και το ποδήλατο εφευρεθηκε για να μπορεί η χοντρή να τρώει το βράδι χωρίς τύψεις. Αλλά σου λέει «αφού έχω το ποδήλατο και γυμνάζομαι, ας φάω όλον τον γύρο, όλο και κάποιος μεθυσμένος μαλάκας θα βρεθεί και μετά θα τον βγάλω να φιλιόμαστε φωτογραφία από το κινητό στον καθρέφτη του μπάνιου και στη συνέχεια θα την ανεβάσω ως default picture στο facebook μαζί με όλα τα υπόλοιπα μεθυσμένα αγόρια που κρέμονται στις φωτογραφίες μου σαν τα κεφάλια των βαλσαμωμένων ελαφιών που έχουν να πιάσει οι κυνηγοί». Οι δε αδερφές το ποδήλατο το κάναν αναπόσπαστο gudget της γαματοσύνης τους και επιτηρούν την πόλη κατακεραυνώνοντας τον κάθε γιοταχι που πάρκαρε παράνομα προσωρινά γιατί δεν βρήκε πάρκιν. Οι αναρχικοί με τις γκόμενες, τα τζιβοσανδαλάκια και τα κοπρόσκυλα που τρέχουν από πίσω τους νομίζουν οτι αν όλοι οι δρόμοι γίνουν ποδηλατόδρομοι θα ανατρέψουν το σύστημα. και δίπλα τους και όλοι αυτοί οι ακόλουθοι των trends, πασοκοαριστεροί, ίντιδες, έντεχνοι εκδότες άχρηστων free press τύπου, που οι «ντεμέκ πρωτοπόρες» φυλλάδες τους γεμίζουν τους κάδους των ανακυκλωσίμων, θυμίζουν λίγο πολύ τον μπουγατσατζή της γειτονιάς μου. Έβαψε το μαλλί του ξανθό το 2010. Επιστροφή στα 90’ς κανονικά. Αλλά τι να κάνει το παλικάρι, τώρα του ήρθαν τα update.
Και κάπως έτσι γεννάται η ψευδαίσθηση των «ευτυχισμένων αστών» οτι «προσφέρουν». Γιατί αν το δούμε με απλή λογική η Θεσσαλονίκη δεν θα γίνει ποτέ «αλλιώς». Θα παραμένει μια υποβαθμισμένη χωριάτα επαρχιακή υπανάπτυκτη χριστιανοδεξιούπολη, που τα λαμόγια θα τρώνε τα λεφτά του δήμου και ο κάθε φελλός που έχει τους «σωστούς φίλους» θα έχει μια θέση στον ήλιο της εργασίας μπαίνοντας στον κάθε οργανισμό με βύσμα την ώρα που ο δήμαρχός της "χαρίζει" στον δήμο 3000 ποδήλατα των ώρα που έχει καταχραστεί κανα 50μύριο ευρώπουλα υπερτιμώντας τα και αυτά. Οι μόνοι που περνάνε πραγματικά καλά είναι οι βολεμένοι γόνοι πλουσίων οικογενειών, τα κομματόσκυλα της δεξιάς και οι παοκ-άρχες. Γιατί όταν ζείς σε μια πόλη, σε μια χώρα που δεν έχει πολιτισμό, είναι υποκριτικό να παριστάνεις οτι έχεις και να κλείνεις τους δρόμους για μια μέρα. Το Βερολίνο, το Άμστερναμ έχει πολιτσμό. Εδώ άμα βγεις στην εγνατία με το ποδήλατο χωρίς κράνος και επιγονατίδες κινδυνεύει η ακαιρεότητά σου. Η γιαγιά πάει να διασχίσει ένα στενό και ο κάγκουρας στο διερχόμενο αμάξι αντί να πατήσει φρένο, μαρσάρει για να την τρομάξει και πάθει κανα έμφραγμα για να περάσει αυτός πρώτος. Εγώ σε αυτήν την πόλη δηλαδή ποδήλατο ΔΕΝ θα αγόραζα όσο τρέντι και αν μου το παρουσιάζουν.
Και πάμε τώρα στα νούμερα με τα οποία μιλάω με την ιδιότητα του μηχανικού. Το γνωρίζετε οτι η βενζίνη είναι το καλύτερο καύσιμο? Η μοριακή δομή της βενζίνας, έχει την μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα από οποιαδήποτε άλλο καύσιμο. Δηλαδή, αν αντικαθιστούσαμε την βενζίνη στην μηχανή με πχ, φυσικό αέριο ή υδρογόνο θα έπρεπε το ντεπόζιτο του εν λόγο μηχανοκίνητου να καταλαμβάνει τον τριπλάσιο ή και παραπάνω όγκο. Δηλαδή θα έπρεπε να οδηγούμε αμάξια στο μέγεθος νταλίκας για να φτάσουμε τα καλοκαίρια στα θέρετρά μας μακρυά από το κέντρο της υπέροχης μας συμπρωτεύουσας. Οπότε με βάση αυτό, η λύση στο πρόβλημα ρύπανσης δεν είναι το «οδηγείτε ποδήλατα» τη στιγμή που όλες οι μετακινήσεις βασίζονται στην ταχύτητα. Επίσης οι ραγδαίες εξελίξεις στην έρευνα, ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ανθρώπους, που φάγαν 9-10 χρονάκια βγάζοντας τα ματάκια τους στους υπολογιστές στα πειράματα και στα βιβλία, το ενεργειακό και παράλληλα τα πρόβληματα της υπερθέρμανσης και της ρύπανσης του πλανήτη, δίνουν περισσότερες πιθανότητες να λυθούν μέσα από τις πρόσφατες επιστημονικές ανακαλύψεις αποτέλεσμα χρόνων επίπονης δουλειάς και μελέτης και λιγότερες αν ένας ευαισθητοποιημένος γκέι αριστερός καλλιτεχνούλης πάει και φυτέψει ένα δέντρο σε ένα δάσος. Για παράδειγμα, οι μηχανικοί, προσανατολίζονται να φτιάχνουν μηχανές που προσεγγίζει τον 100% βαθμό απόδοσης. Δηλαδή μηχανές με όσον το δυνατότερο λιγότερες ενεργειακές απώλειες. Αυτό γνωρίζετε τι σημαίνει? Αν οδηγείς ένα αμάξι στις μέρες μας με περίπου 50% βαθμό απόδοσης, η μισή βενζίνη πάει χαμένη. Δηλαδή αν αξιοποιούσαμε όλο το διαθέσιμο καύσιμο,ο πλανήτης θα είχε λιγότερα προβλήματα για τα επόμενα 100χρόνια. Τώρα, αν είμουν εγώ ο CEO μιας πετρελαικής εταιρίας τί θα με συνέφερε να κάνω? Να προωθήσω τα ζώα (αχ, συγγνώμη κοινή γνώμη, δηλαδή ευαισθητοποιημένες χοντρές και self righteous Τέλλους Φίλιδες) να βελάζουν μέσα από κλαιν μάιν δραστηριότητες έχοντας την ψευδαίσθηση οτι σώζουν τον πλανήτη και ταυτόχρονα να φαίνομαι πονόψυχος, ήήήήήή να χρηματοδοτήσω προγράμματα που πραγματικά θα σώσουν τον πλανήτη για να βγάζω λιγότερα χρήματα? Εγώ πάντως θα έκανα το πρώτο ανάβοντας την πουράκλα μου καθώς θα περιμένω να μου έρθει στύση ενώ η γραμματέας μου, η πρώην πλέιμειτ μου γλύφει τα δάχτυλα των ποδιών μου.
Αλλά ας μην συνεχίσω άλλο. Σας αφήνω με τα λογια του George Carlin «δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλλαζονεία από αυτή που έχει ο άνθρωπος να νομίζει οτι έχει τον έλεγχο του περιβάλλοντός του»

Με άλλα λόγια το να συμμετέχεις σε πρωτοβουλίες τύπου «μέρα χωρίς αμάξια» είναι σαν να πηγαίνεις στην συναυλία των U2 επειδή πιστεύεις οτι ο Μπόνο είναι «βαθύς» άνθρωπος. πλιζ, δεν λέω οτι είναι πάντα κακό να ευαισθητοποιείς το κοινό, απλά λέω οτι είναι καλύτερο να επενδύσουμε στην έρευνα και στην επιστήμη. οι διαβασμένοι άνθρωποι, πιστέψτε με, μπορούν καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου